My Spirit.. :)

Wednesday, February 8, 2012

Lelaki & Polkadot? Sesuai ke?

Assalamualaikum...

Wahhh... Agak lama rasanya tak update blog. Banyak sangat benda yang nak dikongsi tapi entah kenapa mood tak ada..

o_ polkadot _o


Ok, berbalik pada tajuk... Mungkin topik ni dah basi tapi akubaru berkesempatan nak tulis pasal ni.. Kenapa dengan lelaki & polkadot? Bagi pandangan aku lelaki & polkadot = lelaki & pink... So, korang paham kan? Aku rasa lelaki tak sesuai dengan corak polkadot.. Polkadot ni lebih kepada perempuan.. Betul ke?




Mungkin ada yang tak setuju dengan pendapat aku ni.. So, aku pon cuba mencari keserasian antara lelaki & polkadot macam mana aku dah boleh terima dan suka tengok lelaki "pink".. hahaha.. Dan perlu kita tahu Rasulullah S.A.W pon suka warna pink..


pink      vs    polkadot


Aku percaya masih ramai lelaki Malaysia yang tak berani nak menggayakan corak polkadot ni.. Tapi bila diteliti sebenarnya is not bad.. Kadang-kadang nampak sesuai dan menarik bila lelaki mengenakan gaya polkadot.. tak percaya tengok gambar ni..






See,, aku rasa nampak cool jugak.. Apa yang perlu ialah kita kena berani mencuba.. Kawan aku dekat UUM pon sangat suka pada polkadot.. Sebab dia upload gambar tuala polkadot lah aku jadi terfikir sesuai ke lelaki & polkadot or nampak 'jambu' seperti yang penah dilabelkan pada warna pink satu ketika dahulu..




Eeerr,, kalau kes yang atas ni macam mane?... Urrmm,, tepuk dada tanya selera.. :)







_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me suka?? like la.. hehe

2 comments:

cik nara omey said...

Baju polkadot comell!!!

eyna lollipop said...

kan??
i like polkadot to0.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...