My Spirit.. :)

Friday, April 13, 2012

Saya ada,, awak ada?? hehe..

Assalamualaikum...

Hai semua...

duduk kat rumah ni baru la mood nak meng'update' blog ada.. kenapa? Sebab kat rumah line laju cam kilat!! *oke tipu!... Jadi tak payah nak ambik masa berjam-jam nak tunggu siap loading.. hehehe..

Oke la,, actually aku nak tunjuk watermark aku.. hahaha... Saja nak buat waternark sebagai tanda.. Oke, ini lah watermark aku....


Oke,, macam ni lah rupanya.. urrmm,, ok tak?? hehehe...

Kenapa nak kene ada watermark?? 

Watermark ni boleh dikatakan macam tanda la jugak.. Sebabnya watermark ni biasanya digunakan sebagai tanda yang gambar itu kita yang punya... Jadi bila orang nak ambil gambar kita,, dorang tak boleh nak kelentong yang gambar tu hak milik beliau kecuali bahagian watermark di crop!.. haha..

Sebagai contoh seperti gambar di bawah ni..



Sebab aku suka edit gambar and tempek gambar dalam blog and facebook, jadi aku pon buat la satu watermark.. so, bila upload gambar dalam facebook, ada jugak la orang yang akan jenguk-jenguk blog aku bila terpandang watermark ni.. hehehe..

oke,, itu saja,, saja nak promote watermark.. hehee...

sekian, terima kasih! muuaahhx!!~



suka?? like la.. hehe

1 comment:

Anonymous said...

*so near yet so far

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...