My Spirit.. :)

Tuesday, January 25, 2011

..:aL-kiSah LolliPop:..

Assalamualaikum.......

Oleh kerana nama blog saya nie lollipop,, jadi saya ngan senang hati nak kaji la cket sal lollipop nie....
saya suka lollipop?? suke gak,,, ngggeeee~~~ cedap..
saya pon xtaw ape motif saya letak name lollipop.. atau ngan kate lain i hav noe idea.... huhuhu~

tahukah anda (ayat skema) lollipop nie berasal dr manusia primitif..... manusia primitif 2 mcm mane???
dorang nie adalah indvdu yang blom mgenal dunia luar n jauh dari peradaban... dah 2 je,,, nk tau banyak2 cari la sndiri... hehehehe~
mcm nie la owg2 primitif... hehehe.. cumel kn?? :)


k,, sambung sal lollipop,, benda alah nie pon dah ditemukan di arab, china, mesir,, dorang buat kacang y disalut dgn madu (mcm sedap jew) huhuhu~ masa kat eropah hrga gula mahal,, owg kaya je y mampu beli... supaya gula nie boleh dinikmati lebih lama,, dorang cairkn gula n wat la mcm gula2... untuk mudah dimakan, mereka menggunakan stick.. jadilah lollipop... ade lg tp mls lau tulis korunk pon mst xnk bc.. hehehe


bangunan lollipop kat new york


LG lollipop


band lollipop (cam cumel gak dowg nie)


lollipop kek

uik,, ape ke hal lak nie,, sape nk???

dan tahukah anda bahawa terdapat mesin yang boleh mghasilkan 2400 lollipop dalam masa 1jam....

dan tahukah anda lagi bahawa ada syrikat yang berjaya memproduksikan 3juta lollipop sehari...


*ade sape2 y terpikir nak bukak bisnes lollipop kew?? hehehe 
suka?? like la.. hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...