My Spirit.. :)

Sunday, July 22, 2012

Wow Gurl..! Birthday Present from ELIANTO..

Assalamualaikum w.b.t..

Hari ini adalah 2nd Ramadhan = 22 Julai 2012., maka genaplah aku berumur 22 tahun...Cantik kan? Itu lah power of two.. haha.. Aku harap dengan number yang cantik ni + bulan ramadhan pulak tu, aku dapat menjadi hamba ALLAH yang lebih baik dari sebelum ni.. insyaAllah...



Ok lah, berbalik pada tajuk.,, Yes gurl ! Apa yang korang baca tu betul... Aku dapat hadiah hari jadi dari Elianto... Wahhh! Aku pon tak sangka okeyh... Oh ya, satu lagi ELIANTO ada diskaun for Elianto Anniversary, up to 70%.. Apa lagi..!! Jangan lepaskan peluang ni..



Al-kisahnya mula-mula aku just nakl cari mascara and eyeliner je...

FAIRY MASCARA
Untuk melebatkan dan melentikkan bulu mata


EYELINER PENCIL
Untuk mata kelihatan segar

Lepas tolak diskaun sume harganya adalah dalam RM46 kot.. jadi jurjual tu suruh aku cukupkan belian sebanyak RM50 supaya dapat jadi ahli.. Aku pon ok je sebab aku dah mula jatuh cinta dengan Elianto ni.. Aku pon tambah lagi dua mask.

HERB MASK SHEET
Untuk kulit yang sensitif macam aku.. hehe..

Dengan ini sahlah aku sebagai ahli Elianto, but kisahnya belum tamat.. Rupanya kepada ahli Elianto, mereka akan dapat diskaun sempena hari jadi sebanyak 15 HARI ok! 7hari sebelum dan 7 hari selepas bufday anda...



Oleh kerana aku pergi  4 hari sebelum bufday aku, jadi aku dapat keistimewaan itu... Jurujual tu pon cakap "Ek eh, awak punya bufday dah dekat, jadi awak dapat diskaun, awak kena ambil lagi barang kami untuk cukupkan RM50 sebab barang-barang yang awak ambil tadi ada diskaun  istimewa sempena hari jadi awak.."

Aku pon macam WWOOOOWWW, nak beli apa lagi ni, semua aku dah ada, jadi aku pon decided ambil lip gloss satu.. (yang kat rumah pon baru je guna)

BARLUME LIPS GLOSS
Tahan lebih lama dan sangat selesa..

Lepas dah bayar semua, Jurujual tu pon cakap "jap-jap, kami ada free gift untuk bufday".. Alahai free gift pulak... Wahhh,, tuah badan... So aku dapat satu eye shadow. (Guna masa ada event je pon)

ARDOUR SHADOW
Untuk mata kelihatan lebih menawan.

So, itulah kisah aku bersama Elianto.. Percaya atau tak,, semua pembelian aku hanya RM52.00 sahaja.! Diulang RM52.00 sahaja.. Perrghhh! Berbaloi-baloi..



Jadi apa lagi?? Sementara Elianto masih menjalankan diskaun sempena Anniversary up to 70%,, pergi la shoping barang raya disana... hehehe... Pasti korang takkan kecewa.. Barang-barang dia best dan yang penting customer dilayan dengan sangat mesra...!

Kepada yang bufday makin hampir tu, jangan lepaskan peluang menjadi ahli Elianto.. banyak keistimewaan yang korang akan dapat.. Gempak wa cakap lu..  hehe...

Ok la, itu saja... Nyte bubye.. :)

*Maaf kualiti gambar tak berapa baik.. :)




_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me suka?? like la.. hehe

1 comment:

Anonymous said...

slamat hari lahir.. Hrap awk hepy n murah rezeki hndaknye..amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...