My Spirit.. :)

Saturday, July 9, 2011

Saya Suka Jalan....

Assalamualaikum...

kelmarin 8 julai 2011 aku dengan cik qiqi, cik pipah, ayu n aja darl' pergi membuang masa bersama...
tapi masalah kitaorang kalau dah keluar mesti tak tahu nak pergi mana....
seharian pikir tapi tak jugak dapat tempat....
asal keluar je pergi pantai and kepci... huhu... agak bosan di situ....
sementara aja darl tengah drive,, aku pon terpikir satu tempat... aku tak pernah pergi pon...
saje la nak try power.. hehehe..
so kitaorang pon pergi makan kat KILLINEY..
boleh lah tahan.. nanti bila-bila keluar boleh layan tempat ni lagi.. hehe...

cik qiqi with aja darl
ayu and aku
cik pipah and ayu

then lepas makan, baru lah 'lepaking' kat  pantai sambil main layang2... (pantai lagi,, apa pon tak boley!)
malas cakap banyak... tengok je la pict kitaorang berfoya2.. hehehe..


bespren dari form 1... lama tue....
best jugak main layang2... hehe..

pict terakhir sebelum balik.. cubaan untuk ambil gambar berlima berjaya!! hehe...

seronok sangat dapat keluar dengan korang semua.. nanti kita pergi luar dari kuala terengganu keh?! hehehe...
suka?? like la.. hehe

2 comments:

Pure Mahabbah Fillah said...

bawak B g ganu..huuhuhu

eyna lollipop said...

2 la.. mai la ganu cepat2.. hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...