My Spirit.. :)

Tuesday, June 21, 2011

Alhamdulillah


bersujud kepada Allah
bersujud sepanjang waktu
setiap nafasmu seluruh hidupmu
semoga diberkati Allah

bersabar taat kepada Allah
menjaga keikhlasan-Nya
semoga dirimu semoga langkahmu
di iringi oleh rahmat-Nya

setipa nafasmu seluruh hidupmu
semoga diberkati Allah

Alhamdulillah wasyukurilah
bersyukur padamu ya Allah
kau jadikan kami saudara
indahnya dalam kebersamaan

Alhamdulillah wasyukurilah
bersyukur padamu ya Allah
kau jadikan kami sudara
hilanglah semua perbedaan



Alhamdulillah... aku panjatkan kesyukuran kepada Allah s.w.t..
walaupon banyak perkara yang aku tak sangka telah berlaku sejak kebelakangan ini aku percaya semuanya dari Allah...
Aku bersyukur sebab aku tak pernah mengeluh atau pasrah dengan ketentuan-Nya...
kesakitan yang aku lalui dibayar dengan sedikit kegembiraan yang dapat membuat senyuman terukir di bibir ini...
aku bersyukur pada mu Ya Allah...
ALHAMDULILLAH
suka?? like la.. hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...