My Spirit.. :)

Saturday, June 4, 2011

..:sILeNt is BetTer:..



oke,, jangan tuduh internet slow or laptop anda bermasalah...
actly aku dah buang dah aku punya lagu...
dulu guna lagu from opic-rapuh...
memang lagu feberet aku la...
tapi sekarang aku rasa macam serabut je ada lagu dalam blog...
dan yang aku perasan blogger2 yang femes2 tak ada pon letak lagu and dorang punya blog pon simple giler...
biasanya blog yang meriah2 + bermacam-macam widget ni blogger baru menapak je,, macam aku la.. hehe..
banyak lagi benda kene belajar,,,
blog yang meriah pon bukannya best tapi buat makin berat ada la....
nak tunggu siap loading berjam-jam....
tu belum lagi yang pkai beruk band... perrrgghhh,... lagi la lama...
ok,, sekarang dah boleh layan blog aku dengan tenang,, hehe...
selamat berjalan-jalan.. :)
suka?? like la.. hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...