My Spirit.. :)

Monday, August 8, 2011

Adi Putra dengan siapa tu? terbongkar sudah..


Assalamualaikum semua...

macam mana puasa?? ok?? ha? apa?? gigit jari?? kenapa pulak gigit jari ni?? oohhh,, tajuk entry buat korang gigit jari?.. hehe.. untuk wanita-wanita diluar sana sorry to say ok... peluang untuk dapatkan adi putra agak tipis OR mungkin tak ada terus.. hehe.. jangan sentap lagi.. baca dulu sampai habis..

ni lah retis fofular tu, Adi Putra... masih HOT lagi dalam filem KL Gangster..

Mungkin ramai lagi yang tak tahu pasal berita ni atau memang langsung tak ada orang tahu.. semasa festival filem adi putra telah membawa seorang wanita, bukan artis, bukan mak or adik dia tapi hanya perempuan biasa.. agak terkejut jugak lah bila gambar ini tersebar... sejauh mane hubungan mereka sebenarnya?

sekarang boleh lah nak sentap...

ada pihak cakap yang gambar ni tak pernah disebarkan lagi... tapi hari ni mari kita tengok.. lawa sangat ke perempuan tu? ppuihh!!..





Nampak tak perempuan pendek tu?!!! kau rupanya yang menghancurkan hati-hati perempuan diluar sana.. Nyah kau dari sini...

eh,, jup.. korang perasan tak?? perempuan tu aku lah... hahaha.. aku rupenye.. =_="

okeh,, dah tak payah nak gigit jari sangat lah.. aku main-main je.. sebenarnya masa ni sedang berlangsungnya Festival Filem & Video Pelajar Malaysia ke-8 (FFVPM).. Time ni UUM jadi tuan rumah... Aku jadi pengiring je.. hahaha.. Artis yang turut hadir masa tu..


Iqram Dinzly dan Fauziah Ghous.. tapi fauziah gous tak dapat datang... digantikan dengan..

Julia Ziegler,, beliau memang sangat tinggi... kalau aku berdiri sebelah beliau aku kat lutut je kot.. T_T
hahaha...

Event ni dah lama sebenarnya tapi baru gatal tangan nak taip.. hehe.. sorry semua kalau ada salah dan silap.. P.E.A.C.E  ^^,v

*tak sempat bergambar dengan Iqram & Julia...


suka?? like la.. hehe

4 comments:

Syafiq Salim said...

ok tak jeles pun.....
blueweeeekkk...
baru sedap aku tgk blog kaw eyna...
ringan dan kemas...hehe :D

chui ™ said...

aku rase nk tendang je haha !
buad terkejut egt kau jd reporter egt cikit aku yg amek gmbr ni haha
dan dgn sombongnya aku boley jual mhl xnk gmbr ngn dia haha

eyna lollipop said...

en. syafiq: hahaha.. tipu!!
lau aku ngn aron bru ko pns pnggung kn? hak3..

eyna lollipop said...

chui: hak3... aku bru tringt ade pict neh... 2 r,, dpn cik abg an time 2? kene cntrol.. haha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...