My Spirit.. :)

Monday, August 1, 2011

Makan Di Bulan puasa.. Agak-agak la kan!

kurang ajar betol la budak ni.... ada ke patut bulan-bulan puasa pergi makan kat The Chiken Rice Shop... tertelan air liur kot aku tengok... kejadah apa la budak-budak zaman sekarang.... ni ha budak muka tak malu tu.... (tolong jangan sebarkan,, aku takut budak tu malu..)
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

eh,,, apasal muka dia macam aku? aku kah yang tak puasa itu?? hahaha... ha,, nak tahu? actully picture ni beberapa hari sebelum puasa... 3 hari lepas kalau tak silap.. hehehe...
Dah la tu,, jangan nak buat muka suspen lagi.... tak ada apa-apa pon... hehehe... *gempak je lebih...

Oleh kerana hari ini hari pertama puasa jadi aku nak bagi tergugat keimanan korang sikit boleh? hehehe...

memandangkan dah nak puasa,, jadi aku saja-saja la makan sedap-sedap sikit... hehehe..


nasi ayam serai wangi set 2... set 2 maksudnya untuk dua orang la.. hehehe.. ayam serai wangi dia serius cakap SUPERB,, rasa pedas-pedas sikit... memang sedap lah.. kawan aku seorang tu pulak tak makan pedas... jadi aku makan semua... sedap weh... (alamak,, perut siapa berbunyi tu? hehe)..


upload lagi gambar.. biar meleleh gitu... alah,, dah asar kan?? tak lama je lagi nak berbuka... hehehe...


Sedap + Lapar = Habis.... 


dah kenyang minum air la pulak kan?? air mountain dew..


so, komen keseluruhan aku makan kat The Chiken Rice Shop ni ialah I LOVE Chiken Rice ( sambil nyanyi ikut lagu tema chiken rice)...


ok,, tempek gambar kontroversi... 

Selamat berbuka yer semua.... !!! ~
*esok aku upload lagi gambar makanan banyak-banyak.. haha... jangan marah yer..! ngeh3~


suka?? like la.. hehe

2 comments:

Hans said...

hahaha
kalau gambar tu hari nih mahu ekau kena naik van jenazah keliling bandar dah
hehehehe

eyna lollipop said...

hahaha...
cari nahas namanya tu...
hahaha~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...