My Spirit.. :)

Saturday, August 13, 2011

sosej celup tepung ALLAH

Assalamualaikum.....

sentap tak tengok tajuk entry,... agak-agak ada tak sosej ALLAH... pelik kan bunyi nye tu? mana lah dapat idea ni... oke,, mesti ramai yang tertanya-tanya apa yang aku merepek ni kan? jom layan pict ni..


Kalau pergi bazaar tengok benda ni sedap je kan? nak-nak bulan puasa macam ni.. aish... terliur abis lah.. tapi bila tilik-tilik perasan tak ada kalimah ALLAH yang diukir dari sos dan mayonis...?

Kalau kat langit ada kalimah ALLAH, pokok bentuk kalimah ALLAH tak apa lah kan? sebab itu bukan manusia yang buat OR di luar kemampuan manusia.. abis yang sosej atas ni apa citer?? takkan jadi sendiri kot?? sanggup ke nak makan sosej macam ni? nak makan 'ALLAH'? sanggup???

sebenarnya saya pon tak tahu lah apa hukumnya.. dah cuba cari dalam internet tapi tak jumpa pulak... siapa-siapa yang pakar dalam bidang ni tolong lah bagitahu ye... apa hukumnnya? tak apa ke buat macam ni pada makanan?

*sangat-sangat nak tahu hukumnya..... tolong yer....

UPDATE

Pendapat 1 : kembali pada niat. kalau niat nak mempersenda, tak baik la.. Tapi sebaiknya tak payah buat macam ni.. menimbulkan fitnah dan sensiviti agama pulak nanti..

suka?? like la.. hehe

2 comments:

Syafiq Salim said...

biar btol ?? boleh ke tidak ??

eyna lollipop said...

ntah la.. aku cuba gak cari..
tapi tak jumpa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...